Guest House Milkovata, Koshov, Bulgaria: Jurnal de calatorie

Bună! Vă spun de la început că a fost o vacanță superbă și nu a fost nimic programat, pur și simplu ne-am făcut rezervare pentru că ne-a plăcut locația (am văzut recomandări pe internet), apoi am vizitat tot ce era prin zonă. Surprizele au fost mari când am ajuns la ,,Guest House Milkovata”, totul a fost peste așteptările noastre și fiind o proprietate atât de mare și frumoasă, merită vizitată pur și simplu pentru o zi de relaxare. Este la 100 de km de București,  la 20 de metri de râul Rusenski(practic este peste stradă) și arată ca un colț de rai, este liniștit, aer curat, multă verdeață și peisaje superbe.

Am decis să vă vorbesc întâi despre locație pentru că este o proprietate destul de mare și am făcut foarte multe poze, am vizitat foarte mult și ar fi trebuit să scriu un articol prea lung și greu de înțeles.

Guest House Milkovata, Koshov, Bulgaria: Trip Log

Hi! I told you from the beginning that it was a great holiday and nothing was scheduled, we just made a reservation because we liked the location (I saw recommendations on the internet), then I visited everything in the area. The surprises were great when we arrived at Guest House Milkovata, everything was beyond our expectations and being such a great and beautiful property is worth visiting for a day of relaxation. It is 100 km from Bucharest, 20 meters from the Rusenski river (practically over the street) and looks like a corner of heaven, it is quiet, clean air, lots of greenery and beautiful landscapes.

I decided to talk to you first about the location because it is quite a large property and I made a lot of pictures, I visited a lot and I should have written an article too long and hard to understand.

[RO]

Prima zi a mini-vacanței am dedicat-o locului, ne-am instalat în camere, am admirat terasele superbe ale locației, piscină, într-un stil nemaivăzut de mine, camerele cu mobilier bulgăresc tradițional (de fapt toată casa este amenajată astfel), lacul cu nuferi înfloriți și foișorul atât de bine gândit, o căruță practic, frumos amenajată în care ne-am luat mesele și ne-am petrecut majoritatea timpului la ,,Guest House Milkovata”. Totul este foarte bine îngrijit și camerele sunt curate, un aspect pe care noi îl punem pe primul loc de obicei.

Când am ajuns aici, ne-a primit Valentina, gazda noastră, o doamnă drăguță care nu înțelege limba română dar ne-am înțeles de minune prin diverse metode.

Guest House Milkovata este un loc de relaxare, de meditație, de distracție, de fotbal, căci are un teren imens, m-a impresionat și cu siguranță ne vom întoarce aici. Mai târziu l-am cunoscut și pe Nicolai, soțul Valentinei, chiar am luat masă împreună și nu știu cum se face că mereu avem parte de gazde drăguțe și primitoare.

[EN]

The first day of the mini-holiday we dedicated to the place, we installed in the rooms, we admired the beautiful terraces of the location, swimming pool, in a style unprecedented by me, rooms with traditional Bulgarian furniture (in fact, the whole house is arranged like this) , the lake with blooming water lilies and the well-thoughtful arbor, a practical, beautifully arranged carriage in which we took our meals and we spent most of the time at the Guest House Milkovata. Everything is well-groomed and the rooms are clean, an aspect that we usually put in the first place.

When we got here, Valentina, our host, received us a nice lady who did not understand Romanian, but we understood it by various methods.

Guest House Milkovata is a place of relaxation, meditation, fun, football, because it has a huge terrain, impressed me and we will surely come back here. Later, I met Nicolai, the husband of Valentina, even having dinner together, and I do not know how it is that we always have nice and welcoming hosts.

[RO]
Să vorbim puțin și despre mâncare; să știți că la cerere proprietara poate servi specialități bulgărești. Noi am pregătit în prima zi mesele, apoi am încercat mâncăruri de-ale locului: ardei umpluți (puțin diferiți decât cum îi preparăm noi, cred că aveau nucșoară în ei), ciorbiță (supă) pe care ei o servesc cu iaurt, diverse plăcinte, însă din ce am încercat, preferata mea a fost ,,banita”, o plăcintă bulgărească cu brânză foarte, foarte bună, de care toată lumea întreba într-o dimineață. Am crezut că se cere cafea:)), dar ,,banita” este un fel de mic dejun. Era să uit de salata bulgărească! Era atât de bună acolo, roșiile din grădina proprietarilor, naturale, castraveții la fel.

Unul din obiceiurile lor de care noi nu știam, la masă, ei întâi mănâncă o porție de salată bulgărească abia apoi trec la mâncarea propriu zisă. Mănâncă încet, cu pauze, se relaxează, gustă puțină tărie, este chiar plăcut să iei masa cu ei.

[EN]

Let’s talk about food too; know that on request the owner can serve Bulgarian specialties. We prepared the meals on the first day, then we tried the dishes of the place: stuffed peppers (slightly different from what we prepare them, I think they had nuts in them), soup (soup) they serve with yoghurt, various pies , but from what I tried, my favorite was „banita”, a very good Bulgarian cheese pie that everybody asked one morning. I thought coffee was required :)), but „banita” is a kind of breakfast. I was forgetting the Bulgarian salad! It was so good there, tomatoes in the garden of the owners, natural, cucumbers the same.

One of their habits, which we did not know at lunch, they first eat a portion of Bulgarian salad, and then they go to their own food. Eat slowly, with breaks, relax, taste a little, it’s really nice to have dinner with them.

[RO]
Despre atracțiile turistice pe care le-am vizitat vă vorbesc în următorul articol, despre bisericile în stancă din satul Ivanovo, Cetatea Cherven (Cerven), Peștera Orlova Chuka, toate acestea sunt foarte aproape de Guest House Milkovata, de exemplu bisericile în stancă din satul Ivanovo sunt la 10 minute de mers cu mașină iar celelalte la maxim 30 de min.

Ne-a plăcut foarte mult această mini-vacanță și ne-am întors cu bateriile încărcate. Vă recomad să ajungeți aici și vă promit că veți fi și voi impresionați. Urmează și un vlog de călătorie pe canalul meu de YouTube cu întrega vacanță petrecută aici.

[EN]

About the tourist attractions I visited I speak to you in the following article about the Ivanovo village rock churches, the Cherven Fortress (Cerven), the Orlova Chuka Cave, all these are very close to Guest House Milkovata, for example the rock churches in the village Ivanovo are 10 minutes away by car and the other 30 minutes.

We loved this mini-holiday very much and we returned with the charged batteries. I recommend you to come here and I promise you that you will be impressed. There’s also a travel vlog on my YouTube channel with all the holiday here.