Mic dejun sanatos

Buna! Am revenit cu subiectul ,,alimentatatie”, asta pentru ca alimentatia este importanta pentru noi, pentru a fi sanatosi si frumosi, inainte de a pune machiaj pe fata si a folosi fel de fel de creme. Asadar, de multe ori sunt intrebata cum de nu ma ingras.

Secretul nu este neaparat legat de gena, pentru ca am avut si eu kilograme in plus si cu greu am scapat de ele, asadar alimentatia a stat la baza, fie ca am renuntat la unele alimente, fie am schimbat orele la care mancam. Inca ceva, pentru ca stiu ca nu ma cunoasteti in acest sens, sa stiti ca mananc putin si des, sau foarte putin si des:))

M-am gandit sa va arat ce mananc intr-o zi, poate va dau idei despre ce sa mai preparati si voi si in general nu imi plac retetele complicate, incerc sa fac preparate simple, rapide si mereu incerc sa ies din rutina, sa nu fac aceleasi feluri de mancare.

Ce mananc intr-o zi la mic dejun?

Micul dejun este mereu simplu la noi. Zic la noi, pentru ca ce mananc eu, mananca si copiii in general. Preferam fructe, iaurturi, diverse cereale cum este si cazul de fata, musli cu cereale de la Sano Vita si banane proaspete. Un bol de fructe nu lipseste niciodata de pe masa, asta pentru ca daca nu ar fii acolo, nimeni nu ar cere fructe, insa fiind la discretie si neintreband mereu copiii daca vor, mananca singurei.

Mic dejun sanatos

Ce mananc intr-o zi la pranz?

Pranzul nostru arata cam asa: ciorbe, supe, oua (da, ne plac preparatele din oua si de cele mai multe ori nu le mancam la mic dejun, ci la pranz), peste, etc. In cazul de fata, avem supa-crema de naut Sano Vita (va invit sa cititi articolul cu alimente sanatoase de la Sano Vita), o supa crema usor de facut.

supa crema de naut sano vita

Pranz sanatos Sano Vita

Trebuie mentionat faptul ca am lasat la inmuiat boabele de naut peste noapte, apoi am fiert nautul, legumele (morcov, radacina de telina, ceapa) si le-am pasat impreuna, apoi am pus apa de la legume pana ce am obtinut consistenta dorita. Dupa cum vedeti eu o prefer cu smantana si cu amestec de legume care imi place foarte mult, este tot de la Sano Vita si nu are sare. Ce sa zic, este foarte foarte gustoasa si mai ales sanatoasa. Bauturica de langa, este un smoothie de banana, seminte de chia, lapte de cocos, lapte de orez, merisoare si praf de roscove (inlocuieste cacaua), un smoothie bun de tot.

Ce mananc la cina?

Ei bine, la cina avem o salata cu rosii si castraveti din gradina, putin ulei de masline, piept de pui la gratar si muuuulta branza. A fost bun, va spun sincer:). Toate aceste preparate sunt foarte usor si rapid de facut, asa ca oricine poate sa le pregateasca, mai ales ca suntem din ce in ce mai presati de timp.

Cina sanatoasa si gustoasa

Tin sa mentionez ca nu tin regim, diete si nu avem restrictii in alimentatie, de asemenea portiile pe care le vedeti, nu le pot manca singura niciodata. Sa stiti ca aspectul fiecarui preparat conteaza foarte mult pentru noi, pentru a atrage copiii si nu numai, nu sunt doar pentru a da bine in poze. Astept sugestii despre preparate simple si rapide, in orice caz voi reveni cu acest subiect pentru ca am cateva retete ,,secrete”preferate despre care vreau sa va vorbesc si voua. Va place cest gen de articole?